Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2007 12:58 - Дневниците на незакупените обувки... ЧАСТ 1
Автор: ocet Категория: Забавление   
Прочетен: 741 Коментари: 0 Гласове:
0



- Здравейте, аз съм незакупената обувка... дясната... 
- Здравейте - а аз - лявата... 
Двете заедно:
- Ние сме тук, чакаме те... 
Дясната:
- Брей като те гледам все едно сме еднакви... ма ти си обратна!
Лявата:
- Бреееей, кво кат съм лява, пъъъъък (сърди се)
Дясната пише обява: "Аз съм черна, с висок ток и каишки, обичам да се разхождам, мразя кал и павета, търса лустро с цел дългосрочно сътрудничество; за контакти: всеощененамерения магазин на улица: "Някойградска" 1605; краен срок за отговори - 16.05.".
Лявата клюкарства с чантата от съседния щанд...

По-късно: Дясната е премерена последователно от целия кръжок за работа с природни материали, лявата - от никой.

Вечерта алармата е включена. Край на ЧАСТ 1.


Тагове:   обувки,   незакупените,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ocet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 124969
Постинги: 30
Коментари: 128
Гласове: 3081
Архив