Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2007 08:48 - Скептичен суфист
Автор: ocet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3211 Коментари: 6 Гласове:
0



-
--
---
----
Здравейте, аз съм скептична Яна. Или Бойяна. Или ., Антон е до магазина. Излъгах, Антон и . са моите родители, защото майка ми има бански на ., а баща ми си е Антон. Добре де, не е Антон, но има имен ден на Антонов ден, а и това е нещо. image
Скептична съм още от бебе, особено когато в разрез с очакванията да наддам съм свалила грамове и от 3 кила съм станала 2,6, кой друг може да се похвали, че някога е бил по-малко килограми, отколкото се е родил, м? image
И към проблемните години се отнесох скептично и те засрамени отминаха тихо, спокойно... От там имам един съвет от баба ми... Рече да изучавам мъжки характери (психология си требе еееей). А аз да го взех тъй присърце. Сега и към характерите съм скептична, но това е друга тема. image
Освен скептик съм и суфист любител, обаче сега усещам как тази микстура се опитва да премине в открит екстремизъм в някои части на денонощието, особено в близост до радио и телевизионен приемник в праймтайма image
Толкова глупости не съм чувала от времето на студенстските години, когато (освен изучавайки характери) открих, че има поне 1 човек, който не прави разлика между ексхибиционист и илюзионист в полза на второто, обединено и посъкратено в по-лесното за помнене фокустник. Честно!
А пък студенстските ми години явно бяха под мотото на суфизма, защото понякога ми се налагаше да обяснявам факта, че не-пишкането прав не е правопропорционално на липсата на мозък и че "и ний сме дали нещо на света" (макар че вече има трудове в насоката всички пишкат прави) :angel:
И тъй като музата ми избяга още снощи вероятно колкото се може по-далеч, а на мен не ми беше до нея, а до сън, смятам да я почакам.
Все пак държа да спомена, че подемам кампания против колбасите на Кен, Барби и други пластмасови боклуци image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mattea - Хубав текст :)
17.10.2007 09:43
ъъъ една малка фактологическа грешка - всички бебета губят около 300 гр първите 3 дни след раждането си. Защото не могат да се хранят в началото - стомахчетата им едва тогава започват да работят :).
цитирай
2. ocet - Уточнение
17.10.2007 09:53
Не говоря за първите 3 дни, а за първата консултация, лекарите не са били мн обнадеждени...
цитирай
3. pti - аз съм некомпетентна
17.10.2007 11:53
по отношение на губенето на грамове.. 8), щот са справяме с кг, де.. успешно хихихихи

ноооооо

се включвам с всичките ръце(фиууууфиууууу..) срещу всякакви колбаси (голяяяяяям удивителен)!
цитирай
4. анонимен - отслабването ми е болна тема и на мен:)))))
19.10.2007 19:45
m,m,m,пропорционалността на пишкането прав или полуправ или пък , дори- клекнал -----изобщо не си правя труда да доказвам, понеже нуждаещият се от обяснение обикновено се намира в обратнопропорционална зависимост на възможността да разбере нещо :ЗР
цитирай
5. анонимен - а,
19.10.2007 19:47
къде ти е "добави този блог" - и т.н.?
цитирай
6. pti - teona,
21.10.2007 19:45
възможно е вече да си я добавила в списъка, затова да не виждаш тази опция ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ocet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 124961
Постинги: 30
Коментари: 128
Гласове: 3081
Архив