Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2007 08:47 - Ранно... сутрешно...
Автор: ocet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1842 Коментари: 4 Гласове:
0



Сигурно всеки уважаващ себе си работодател наема много луди на работа, защото както знаем "Луд умора нЕма"... Сигурно нашият работодател много се уважава и поради този факт е подбрал най-забележителните луди за вързване по каталог. Сигурно след време те потъват в организацията и се превръщат в нейна основа (здрава при това), сместта се хомогенизира и останалите по-малко луди не им обръщат внимание. Сигурно обаче все пак настъпва време, когато те натрапчиво напомнят за себе си... (тук вече преставам с предположенията и започвам с фактите image
При нас този миг изглежда е сутрин. Имаме един гръмогласен колега (мелодично наричен Ел Коменданте), който се грижи за кучетата, обаче вместо да ги учи да лаят, той кисне да пие кафе в администрацията и то ТОЧНО в стаята, съседна на моята. Да оставим факта, че е гръмогласен, не ме дразни, нооо смеха му... Ако го чуе някой холивудски продусър сигурно би го наел да му озвучава злодеите image
То като се почне едно насечено, стакато Хе-хе-хе и продължава до минути, без да си поема въздух или да има изгледи, че ще спре. И тук дойде време да се сетим, че е и гръмогласен, нещо, което бяхме оставили настрана и какво се получава - МЪКА, дами и господа, СТРЕС рано сутринта на работното място и то най-вече върху мойте крехки плещи image
Подозирам деструктивния му замисъл да "обхване" целия коридор. Той работи усърдно по покритието му, като налита на всички "през една" стаи и  повтаря номера, дори и вътре:
- да няма никой;
- да има някой, който е против;
- там да се намира самият Папа image
Може би е стратегия да се събудят всички image на работното място, може би е вик за внимание... но все пак image ! искам image !
Аз съм будна от преди и стресирана сега image image

Приятен ден на всички, включително и на мен, смятам да предприема антистрес терапия с едно киткатчеее image image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bamby13 - MP3с хубава музичка на уше прило...
11.10.2007 08:59
MP3с хубава музичка на уше приложимо ли е като спасение от смеха ала йерихонска тръба? Приятен и най=вече тих ден ти желая
цитирай
2. ocet - А да...
11.10.2007 09:12
забравих да спомена, наложително е слухът ми да е на разположение, защото съм в почти непрекъснат контакт с колегите или говоря по телефона :) Ако изключа, а аз го умея, става лошо...
Мерси за пожеланието, то офанзивата мина, време е да храним кученцата :)
цитирай
3. pti - от мен
11.10.2007 09:23
едно тюламоре :))))) /в късно ... вечерно/
:p
цитирай
4. ocet - :)
11.10.2007 09:32
това беше снощи и не го споменах, за да не се налага да обяснявам, че НЕ съм махмурлия хихихихихи
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ocet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 124944
Постинги: 30
Коментари: 128
Гласове: 3081
Архив