Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2007 11:41 - Протиф!
Автор: ocet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2005 Коментари: 6 Гласове:
0



понеделниците
пъпешите (без сладолед)
досадните колеги
вторниците
повишаването цените на горивата
тези, дето ми забравят РДто
пишман началствата
средите
праха
брат"чедосването
чупенето на ноктите
фурните, дето печат неравномерно
четвъртъците
пачата
курбана
сланината
работното време в рамка
бавният нет
заспалите мъжови
птицекланицата до завода (щот миришиииииии)
цеха за колбаси (по същите причини)
ранното ставане
късното ставане
изобщо ставането
нощните пипируди и т.н. твари около мен
мангаус
лизинговите къщи
ЖСК естествено и кафеджийката към нея
незаинтересованите спотайковци
неемпатичните началства
сляпо влюбените препъни в гълъбарници
изсечените с 2 удара и недодяланите душевно
късогледството
озоновата дупка
работното време на гробницата в Старосел

изобщо още мн протиф имам, ма не съм протиф мързела, който ма завладя ся в момента :)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pti - !!!!
18.06.2007 11:57
и аз съм протиф птицекланицити!!!!!!!!
цитирай
2. pti - също така
18.06.2007 11:59
против:
понеделниците
вторниците
срядите
и четвъртъците

петъците обичам, дори и 13-тите, дори и на работа, дори и в края на деня, дори и :)))))
цитирай
3. ocet - Налеее?
18.06.2007 12:06
баш ти да не си протиф птицекланицити хихихихи
цитирай
4. shiva - Miuuu
18.06.2007 12:46
тук ми мирише на Фтиченцааааа (Силвестър мазно се облизва и премигва в несвяст, готейки се за скок!)

И аку можи дъ дупълня:

ПРОТИФ:

махмурлука
спането по 3 часа за денонощие
тъпите австрийци
тъпите австрийци
австрийците без грам мозък
главоболието
цитирай
5. ocet - Мозе...
18.06.2007 12:55
на мойта муза, че на нейна позната мъжа й, който са казвал Жак. Та начи тя мн мразела като мий пода той да гази и все му викала: Жак, пода. А мойта муза приказва бързо и аз се чувам жакподааааа... И вчера ми са случи... в Пазарджик, обяснява ми едно момче негърче от де да са кача на магистралата (ма ней туй дет си мислити, с кола съм и ща карам, нема седя) и ми вика Цалапица (село), ма аз кат чувам цяла пица, а де... Кажети ся дей проблема у ушите мои или в изказа чувечен?
цитирай
6. pti - спукойнуууууу
18.06.2007 13:12
и на мен са ми казвали че не чувам..

един ден чувам 'нощувката 9лв'

пък то 'къщурката с две липи' ... отпред
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ocet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 124985
Постинги: 30
Коментари: 128
Гласове: 3081
Архив